Czyżby to była sowa? ;)

A któż to na nas zagląda? 
Sowy dwie, chyba nie ;) Ofuniowo
Sowa jedna... sowy dwie? A może nie? ;)

A tak poważnie to kolejna, bardziej "męska" wersja YoYo :)

YoYo miętowy - OfuniowoYoYo miętowy - Ofuniowo

Ten YoYuś zrobiony jest z dwóch rodzajów włóczek, tj. Grundl Lisa Premium oraz Yarn Art Jeans. Lisa Premium to kolory miętowy i turkusowy, a Jeans to beżowy i biały. Szydełko oczywiście Clover Soft Touch nr 2,75.

Jak myślicie, która wersja YoYo lepsza?





Mięta, czy róż? ;)


Kolejne wersje YoYo oczywiście powstaną, bo naprawdę sympatycznie się je robi :) A tymczasem...
 

... zmykać muszę do szydełka - paputasy czekają niecierpliwie na dokończenie. Już niebawem pojawią się na blogu ;)

Tradycyjne pozdrowionka

Komentarze

  1. Świetne, ale szczerze mówiąc liczyłam na maskotkę sówkę, bo czeka mnie dzierganie takowej, a coś weny brak i myślałam, że mnie wesprzesz ;) YoYo powalają na kolana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) co do sówek, to kliknij sobie etykietę "sowa" i "sówka" to zobaczysz moje propozycje sówek ;)

      Usuń
  2. Oba śliczne ale miętowy yoyuś skradł me serce:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten różowy to już jest mojej Asi - porwała i mówi, że to jej lala... a ten miętowy...y... dla ciebie :) Mówiłaś, a w zasadzie pisałaś kiedyś, że chciałabyś "torebkowego" - mówisz i masz :) W związku z tym, że na włóczkę do paputów musiałam poczekać, zrobiłam miętowego Yoyusia ;)

      Usuń
    2. Ślicznie dziękuje to ja też już mówię że to moja lala a właściwie yoyuś :-D

      Usuń
  3. Słodziachne te sówki. U mnie były ośmiornice, a teraz robi się miś. Wpadnij pooglądać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za pozostawienie śladu po swojej wizycie na blogu :)

Popularne posty