Minionki Mikołajkowe

Kilka dni temu świętowaliśmy Mikołajki!
Pewnie wiele/wielu z was (bo przecież nie tylko dzieci w taki dzień lubią dostawać prezenty ;) ) zostało obdarowanych różnymi upominkami :) 

Ja swoim dzieciaczkom oprócz prezentów kupnych, postanowiłam zrobić na szydełku małe niespodzianki. A że bardzo polubili Minionki... to wydziergałam im takie sztuki dwie :)


Minionki - Ofuniowo

Wzorów w internetach troszkę jest, ale postanowiłam nie iść na łatwiznę i stworzyłam własny :) Inna sprawa, że tak naprawę jakieś mocno skomplikowane w swej budowie ciała nie są ;) Choć - tak czy siak - jestem z nich dumna :) Tym bardziej, że córeczka i synek od razu je pokochali :) :) :)


Minionki - Ofuniowo


Minionki ostatecznie osiągnęły po 14 cm wysokości. 
Zrobione zostały z trzech rodzajów włóczek (numerów kolorów niestety wam nie podam, bo były to resztki włóczek, z których banderolki "poszły gdzieś w świat"), tj:
  • Himalaya Everyday (kolor żółty i niebieski)
  • Yarn Art Jeans (kolor czarny i różowy)
  • Alize Cotton Gold (biały i popielaty)  
Całość robiłam szydełkiem nr 3 - Clover Soft Touch. Wypełnienie - kulka silikonowa atestowana (z Mila Druciarnia). 
A tak się prezentują te małe żółte postacie nie tylko z przodu ;)

Minionki - Ofuniowo

Minionki - Ofuniowo

Minionki - Ofuniowo


I co o nich myślicie? :)
Swoją drogą ciekawa też jestem, czy ta część z was, która szydełkuje, miała już do czynienia dzierganiowo z Minionkami? 

Należąc do różnych grup szydełkowych na Facebooku, nie raz już czytałam, że niektórym osobom już "bokiem wychodzi" robienie tych stworków ;) Ale wydaje mi się, że to jak z wszystkim, czego jest w nadmiarze hehehe  Osobiście nie wykluczam zrobienia w przyszłości jeszcze jakiejś sztuki hihihi

Zapewne zauważyliście, że ten post - w odróżnieniu od pozostałych - napisałam większą czcionką. Chciałabym, by moje posty lepiej, wygodniej się czytało. Czy z taką czcionką jest lepiej? :)

Co jakiś czas staram się dokonywać pewnych zmian, by blog był jak najbardziej przejrzysty, intuicyjny i czytelny.
Jeśli macie jakieś sugestie - bardzo proszę zostawcie je w komentarzu lub skorzystajcie z pozostałych form kontaktu ze mną :)  Wszystkie uwagi z chęcią przeczytam :)

Pozdrowionka serdeczne
 

Komentarze

  1. Jejku jakie urocze te Minionki :) Jestem pewna, że każdy dzieciaczek by się z takiego uciszył :) Podziwiam tak duży talent do robótek ręcznych, bo ja niestety, ale nie mam cierpliwości do takich rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Fakt, szydełko duuuużej cierpliwości uczy :)

      Usuń
  2. Napiszę jeszcze raz, są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam różową Minionkową :D świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super para! Coraz bardziej lubię Minionki :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ogromną fanką Minionków i jestem zachwycona Twoją parą są przecudowne i sama gdyby dostała takie byłabym bardzo szczęśliwa. :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. woooho ! Genialne! Zazdroszcze talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie wesołe te Minionki! Taki prezent gwarantuje obdarowanemu dobry nastrój. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne mimionki:)A czcionka jak najbardziej odpowiednia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne minionki ;)
    zapraszam do siebie: nerdzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne te Minionki! Podziwiam Twoją pracę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czcionka ok :)
    Minionki zniewalające :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne. Zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za pozostawienie śladu po swojej wizycie na blogu :)

Popularne posty