Lost in Time

Witajcie Kochani po pewnej przerwie :)

Przyznaję bardzo szczerze, iż mimo obietnic jakie sobie składałam, szydełko zdecydowanie wygrało z pisaniem przez ostatni miesiąc. Mam jednak nadzieję, że jak zobaczycie CO stworzyłam, wybaczycie mi tę chwilową nieobecność 😊😍 


Shawl Lost in Time - Ofuniowo Handmade


Otóż... jak wiele szydełkujących osób w tym roku... zakochałam się - miłością "od pierwszego wejrzenia" - w chuście "Lost in Time" autorstwa Johanny Lindahl tworzącej jako Mijo Crochet!

Tutaj znajdziecie wspomniany wzór  http://www.ravelry.com/patterns/library/lost-in-time . Od razu powiem, że jest on DARMOWY.

Osobom stawiającym pierwsze kroki w świecie szydełka, może sprawiać nieco kłopotów. Ale oczywiście "dla chcącego nic trudnego" i chustę stworzyć się da, posiłkując się np. filmikami z Youtuba, który jest kopalnią wizualnych instrukcji jak wykonać poszczególne elementy szydełkowe. 

Wracając jednak do samej chusty...

Po pierwsze - chusta jest mocno włóczkożerna! 
Na swoją chustę zużyłam prawie dwa 900-metrowe kłębki Bajecznej Bawełnianej nr 205, przerabiając je szydełkiem Clover Soft Touch nr 3 (jeśli bylibyście ciekawi "mojej" włoczki, znajdzicie ją w Kamart.net, a dokładniej -> TUTAJ; moje ukochane szydełka również tam kupicie :) ). 
Od razu wam powiem, że następnym razem Bajeczną Bawełnianą będę przerabiała szydełkiem 3,25 ;)



Shawl Lost in Time - Ofuniowo Handmade




Ostatecznie moja chusta urosła do rozmiarów - 175 cm (najdłuższy bok) x 80 cm (wysokość).


Ja mojej chusty nie blokowałam, podoba mi się taka jak jest (inna sprawa, że bardzo nie lubię blokowania!!!). Jeśli nie wiecie co to znaczy "blokowanie chusty", możecie o tym poczytać na blogu Drutoterapia, o TUTAJ.

A tak prezentują się moje kolejne przyrosty chusty, która powstawała także na wyjeździe wakacyjnym ;)



Shawl Lost in Time - Ofuniowo HandmadeShawl Lost in Time - Ofuniowo Handmade


Shawl Lost in Time - Ofuniowo Handmade

Shawl Lost in Time - Ofuniowo Handmade

Shawl Lost in Time - Ofuniowo HandmadeShawl Lost in Time - Ofuniowo Handmade


Shawl Lost in Time - Ofuniowo HandmadeShawl Lost in Time - Ofuniowo Handmade


Shawl Lost in Time - Ofuniowo Handmade

Shawl Lost in Time - Ofuniowo Handmade

Shawl Lost in Time - Ofuniowo Handmade

Shawl Lost in Time - Ofuniowo Handmade

Shawl Lost in Time - Ofuniowo Handmade


Na koniec jeszcze dwa słowa nt. użytej przeze mnie włóczki.
Bajeczna Bawełniana jest bardzo miła i miękka w dotyku. Wyroby z niej zrobione są tak samo przyjemne i delikatne. 
Włóczka jest mieszaniną akrylu i bawełny (pół na pół), łączona w 3 nitki. Zastosowane przeze mnie motki - tak jak wspomniałam wcześniej w nawoju miały 900m, a każdy z nich waży około 180g. Producent zaleca ręczne pranie wykonanych produktów. 

W swoich zapasach posiadam jeszcze dwa motki tej włóczki (w innych kolorach), które zamierzam wykorzystać do samodzielnie przygotowanego projektu chustowego. Ale o tym innym razem ;)


Czy wy już robiliście swoje "Lost in Time"? Ciekawa jestem jak wam poszło, jakich włóczek użyliście, czy zakochaliście się we wzorze, czy to coś w rodzaju "pierwszy i ostatni raz"? Dzielcie się swoimi opiniami w komentarzach.

Pozdrowionka
 

Komentarze

  1. Chusta jest cudowna, a kolory mienią się w świetle. Też mam na nią ochotę, ale tyle rzeczy pozaczynanych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję bardzo :) Ja również parę rzeczy pozaczynanych mam, ale nie mogłam się oprzeć i robiłam - głównie - w tzw. międzyczasie ;)

      Usuń
  2. "Lost in time" to kolejny wirus ;-) widzę, że mnóstwo osob ją dzierga. Twoja jest zachwycajaca, piekne kolory no i oczywiście wykonanie ;-) Ja jeszcze się nie "zaraziłam" ale kto wie, może i mnie dopadnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to zdecydowanie kolejny szydełkowy wirus hihi Chociaż wirusa Virusa o tyle przyjemniej się robi, że nie wymaga aż tyle uwagi, co lost ;) Jak dla mnie "stary" wirus to taki rodzaj wzoru telewizyjnego, a lost już nie koniecznie hihi Ale tak czy siak polecam zrobienie choć jednej sztuki :)

      Usuń
  3. Cudo! Również jestem zauroczona tym wzorem ,ale jeszcze nie maiałm okazji wypróbować.
    A włóczka faktycznie bajeczna ;) muszę w końcu sobie taką kupić ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i serdecznie polecam tę włóczkę :) Jest naprawdę bardzo fajna w robocie mimo, że nitki są tylko łączone,a nie zwijane :)

      Usuń
  4. Pięknie Ci wyszła ta chusta! A ja właśnie przymierzam się do zrobienia jej na wakacjach. Włóczkę mam podobną do Bajecznej, też w takim grubym motku. Trafiłam na ten wzór przypadkiem na ravelry i proszę, nawet nie wiedziałam, że jest moda na szydełkowanie tej chusty :) Wirusa też mam w planach. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci bardzo :) Powodzenia w dzierganiu chusty i tak swoją drogą, ciekawa jestem efektu, jak ci wyjdzie ;) Daj znać :)

      Usuń
  5. Ja już swoją też skończyłam. Robiłam z Liloppi Muffin. Na pewno jeszcze kiedyś wrócę do tego wzoru :) Twoja chusta jest przepiękna. Cudne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, widziałam... wyszła ci świetna :) Dziękuję bardzo za miłe słowa :)

      Usuń
  6. Jakoś na "Lost in time" się nie skusiłam, ale na "Arabellę" już tak :D. Chusta wyszła świetnie, kolory są takie "moje" , pięknie się ułożyły w paski. Bardzo mi się podoba ta Bajeczna Bawełna, na razie nie mam na nią pomysłu, ale kiedyś na pewno ją wypróbuję :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na drutach ostatnimi czasy mało robię, w szydełku jestem bardziej biegła ;) Jak będę miała ciut więcej wolnego czasu, również będę się chciała o Arabellę pokusić ;)

      Usuń
  7. Chusta wyszła fantastycznie i te chwosty,...chyba się skuszę i udziergam. 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ci dziękuję :) Już czekam na twoją wersję losta :*

      Usuń
  8. Moja Droga! Chusta wyszła przepiękna! Bardzo mi się podoba <3 No, ale Ty nie możesz znikać na tak długo! Koniec, kropeczka :) Dlatego z niecierpliwością czekam na kolejne Twoje posty :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana :) Obiecuję pisać częściej :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za pozostawienie śladu po swojej wizycie na blogu :)

Popularne posty z tego bloga

Lala Mimi w 3 wersjach