Przedświąteczy niedoczas

Przedświąteczny czas dla rękodzielnika, to w zasadzie permanentny niedoczas ;) Zrobienie całej masy prezentów mniejszych lub większych... dla rodziny i znajomych wymaga sporo czasu. Nie inaczej jest u mnie w tym roku!
Wiem, że mało teraz do was piszę (mimo obietnic i wielkiej chęci zmiany częstotliwości publikowania postów)... Mam jednak nadzieję, że prędzej, czy później uda mi się to faktycznie naprawić i pojawiać się na blogu regularniej (tak jak wcześniej) ;)
Obiecałam sobie, że choć by nie wiem co, przed świętami - chociaż króciutko - muszę koniecznie nakreślić do was kilka słów i pokazać wam to, co mnie tak absorbuje ostatnio (poza codziennymi obowiązkami domowymi hihi) :)


Zastanawiacie się pewnie jak wygląda to o u mnie na szydełku? Otóż:

Po 1 - zapraszam na swój profil na instagramie :) tam na bieżąco możecie śledzić co u mnie słychać.
Po 2 - poniżej kilka zdjęć moich ostatnich prac :)

Crochet teddy - Ofuniowo Handmade

Crochet teddy - Ofuniowo Handmade

Crochet teddy - Ofuniowo Handmade

Crochet teddys - Ofuniowo Handmade

Crochet reindeer - Ofuniowo Handmade

Crochet teddy - Ofuniowo Handmade


Crochet owls - Ofuniowo Handmade

Crochet owls - Ofuniowo Handmade


Crochet mini owls - Ofuniowo Handmade

Crochet mini owls - Ofuniowo Handmade

Crochet mini bags - Ofuniowo Handmade


Crochet hearts - Ofuniowo Handmade

Crochet hearts - Ofuniowo Handmade

Crochet hearts - Ofuniowo Handmade

Christmas tree baubles - Ofuniowo Handmade

Christmas tree baubles - Ofuniowo Handmade

Christmas tree baubles - Ofuniowo Handmade

Christmas tree baubles - Ofuniowo Handmade

Crochet unicorn - Ofuniowo Handmade

Crochet hats - Ofuniowo Handmade

Crochet hat - Ofuniowo Handmade

Crochet hat - Ofuniowo Handmade



Korzystając  z okazji chciałam Wam w tym miejscu życzyć udanych, spokojnych, radosnych, rodzinnych, wymarzonych, słodkich, smacznych i wspaniałych Świąt Bożego Narodzenia

 

Komentarze

  1. Pięknie to ujęłaś - niedoczas :). Niestety w tym roku dopadł i mnie, ale pocieszam się, że jeszcze tylko tydzień ... . Wszystkie prace są wspaniałe, podziwiam na bieżąco na Insta :). Wesołych i spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i tobie życzę wiele wypoczynku w nadchodzące święta ;)

      Usuń
  2. Kochana! Mam nadzieję, że się poprawisz i wrócisz na bloga! No kurcze, nie zostawiaj mnie samej w nasze rocznice! Na Instagramie oczywiście obserwuję Twoje poczynania, więc faktycznie dużo masz pracy, ale... No właśnie! Ty wiesz ;) Buziaki i cieszę się, że jesteś z powrotem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana! Blog nie mam zamiaru porzucać, bo za dużo czasu poświęciłam na doprowadzenie go do aktualnego wyglądu itp ;) hehehe Spokojnie ;) Pozdrawiam cię serdecznie również :)

      Usuń
  3. Widzę, że się dzieje, piękne rzeczy ;) a z powodu niedoczasu cierpi chyba niejedna z nas.... ;) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) i jeśli ciebie również niedoczas dopadł, życzę ci rychłego znalezienia czasu tylko dla siebie :)

      Usuń
  4. Prawdziwe cuda... i to w jakiej ilości. Bomba! Dla Ciebie również Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wykonanie :) Szczęśliwego nowego roku, oby więcej takich małych cudów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie i również wszystkiego naj w nowym roku ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za pozostawienie śladu po swojej wizycie na blogu :)

Popularne posty